събота, 13 юли 2013 г.

Картичка с незабравки


Наскоро се запознах с една изключителна жена, която  има златни ръце. Тя ме запали по техниката наречена квилинг. Оказа се, че не е трудно, само човек трябва да се въоръжи с много търпение и да пусне въображение то си на воля.Бях изумена, колко много неща могат да се постигнат само с малко лепило и няколко лентички хартия.
И така реших да пробвам и аз.Нали и без това търпението не ми е силната страна, та реших, че квилинга е още един начин да си отгледам малко от това изплъзващо ми се качество.
И това е първата ми картичка.



10 коментара:

  1. Красива ! Успех с каляването на търпението :) !

    ОтговорИзтриване
  2. Първа и много успешна, чудесна се е получила, Нати! Ще очаквам и следващите. ;)
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гери,радвам се че ти е допаднала!Успех на острова!

      Изтриване
  3. Нати, много красива и интересна. Успех в новото начинание!

    ОтговорИзтриване
  4. Натали, поздравления за първия удачен опит! Много е нежна!
    Преди 2 дни прочетох за това изкуство и също бях изумена колко невероятно красиви неща могат да се сътворят!
    Успех!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тили,факта, че все има нещо ново, което да ни изненадва и завладява е страхотен! А това че ти е допаднала картичката ми ,ме радва и ласкае!

      Изтриване