сряда, 24 септември 2014 г.

Дубровник
















14 коментара:

  1. Голяма красота, Нати! Поредният ми пропуск... Но благодаря, че го псодели виртуално! :)
    Поздрави сърдечни!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гери, няма пропуски само цели и мечти :)
      Усмихната седмица!

      Изтриване
  2. Дубровник и изобщо Хърватска ми е отдавна в плановете,ама де да видим кога....благодаря за споделената разходка,Нат!

    ОтговорИзтриване
  3. Великолепна дестинация....
    С удоволствие бих минала по твоите пътеки,Нат!Благодаря ти:)!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Милена, пожелавам ти да минеш по пътеките и да направиш и нови , защото аз бях само за няколко часа и не ми стигна времето да се насладя на този прекрасен град! Поздрави!

      Изтриване
  4. Прекрасен град, благодаря за разходката, много съм пропуснала от света, но може би един ден ще си наваксам! Поздрави от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Павлина, пожелавам ти прекрасна седмица и благодаря за споделената разходка :)
      Поздрави и от мен! Още си мечтая за шоколадовия ти сладкиш с круши!

      Изтриване
  5. И аз се присъединявам към разходката! Красив и интересен град!
    Поздрави, Нат!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се ,Светле, колкото повече, толкова по - весело! Усмихната седмица!

      Изтриване
  6. Много ми се ходи там, но още не съм успяла. Благодаря и аз за хубавата разходка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мъхче, и на мен ми се ходи пак! По възможност за няколко дни :)
      Хубава нова седмица!

      Изтриване
  7. Тесни улички, старинни сгради, красива природа, ами то като за мен:). Благодаря ти, Нати за тези снимки, красива дестинация е Дуровник и определено е в списъка с желани за посещение места:))) Много красиви снимки, поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря,Кате! Наистина желана дестинация! Целувки!

      Изтриване