вторник, 9 декември 2014 г.

Ориз със сушени домати и маслини



И аз реших да се включа към редиците на тези ,които постят. От доста време ми се мотат едни сушени домати дето все не мога да им намеря място, е най- накрая им измислих рецепта.


450г. ориз
2 глави лук
2 шепи сушени домати
маслини
къри на вкус
черен пипер
сол
олио ( на вкус, но имайте си едно наум, че оризът обича малко повечко мазнина иначе остава безвкусен)


Лукът се нарязва на кубчета и се задушава в олиото. Добавя се почистеният и измит ориза и се запържва за минута две. Добавя се гореща вода в съотношение 1 към 3 или според указанията за вида ориз. Прибавят се нарязаните сушени домати, маслините и подправките. Оставя се ястието да заври след което се прехвърля в тавичка и се пече в загрята фурна до готовност.


14 коментара:

  1. Много е приятна комбинацията сушен домат и ориз,така че предвкусвам каква вкусна гозба е твоята...Поздрави,Натали!

    ОтговорИзтриване
  2. Не съм опитвала ориз със сушени домати, но с пресни към. Сигурно е много вкусно. Ще опитам задължително, заинтрегува ме.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Габи, и аз не бях опитвала , но ми хареса . Дано и на теб ти допадне.

      Изтриване
  3. Браво на теб, Нати, предложението е супер! Точно днес и аз включих едни доматки в менюто:))). Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Видя ли сега , почти на една вълна сме били :)
      Целувки и отивам да видя твоето меню.

      Изтриване
  4. И аз започнах най-редовно да слагам останалите сушени домати към ястията с ориз. Придава приятен вкус. Хубава постна идея, Наталия!

    ОтговорИзтриване
  5. Нати, майка ми приготвя ориз на тава с доматен сок и маслини, много ми харесва! А при теб сигурно е още по-изкушаващо с интензивния вкус на сушените доматчета. Чудно!
    Поздрави. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Eee, Гери, нали знаеш с майките никой не може да се съревновава :)
      Поздрави и от мен!

      Изтриване
  6. Ей това е моята храна,обожавам ориз,ризото и т.н.Страхотна рецепта,Нат!Щастлив уикенд!

    ОтговорИзтриване
  7. Много ми харесаха постните ти идеи, и не само..., Наталия -
    чудесни рецепти, много вкус и аромат, въпреки постните си съставки!
    Сърдечни поздрави за теб и хубави празнични дни!

    ОтговорИзтриване
  8. Ди, много ти благодаря! Много съм поласкана , че ти хареса моята хрумка! Весели празници!

    ОтговорИзтриване