вторник, 17 март 2015 г.

Кашкавал на фурна



Лесна, бърза и вкусна. Това мога да кажа за тази рецепта
.Роси, благодаря ти, на теб се доверих за да я приготвя!

350г. кашкавал ( може и малко сирене)
40г. масло
5 с.л. брашно
300 мл. прясно мляко
4 яйца

Брашното се разбива в купа ,с телена бъркалка, с малко от млякото до гладка каша. Добавят се яйцата, разбива се добре. Сипва се и останалото мляко и се разбива до хомогенност.
Накрая се добавя настъргания кашкавал. По желание овкусете с черен пипер, кимион, къри .
С половината масло намажете тавичката, изсипете сместа, заравнете и отгоре сложете останалото масло на малки парченца. Печете във фурна загряна на 200 градуса до зачервяване




18 коментара:

  1. Много вкусно нещо е, аз също съм "за". :)
    Поздрави, Нати!

    ОтговорИзтриване
  2. Отговори
    1. Благодаря за положителния " вот" :)
      Усмихнат ден, Жани!

      Изтриване
  3. Вкусно и апетитно поднесено. Поздрави, Нати!

    ОтговорИзтриване
  4. И ние у дома много често му се възхищаваме,изяждайки го:)))Чудесна порцийка,Нати!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Миленка, и аз го харесах, не знам защо съм пренебрегвала тази рецепта. Радвам се , че поправих пропуска си!
      Усмихнат ден от мен!

      Изтриване
  5. Много ми харесва идеята са този запечен кашкавал. Толкова го обичаме вкъщи паниран и запържен на тиган, но така не съм опитвала и ще се поправя :)
    Поздрави, Натали!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз обичам кашкавал във всякакви превъплащения. Даволна съм ,че открих още едно.
      Дано и та теб ти хареса,Таня.
      Поздрави и от мен!

      Изтриване
  6. Оо, супер идейка за белтъчна вечеря/обяд! Ще я направя веднага! Благодаря ти, Натали! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И да кажеш дали ти харесва, Зори :)
      Целувки на теб и на твоя малък и безкрайно сладък сладкиш!

      Изтриване
  7. Чудесно върви с прясната салатка!
    Хубава вечер, Натали!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Съгласна съм с теб, Тили! Прясната салатка си е направо задължителна! :)
      Хубав ден и поздрави от мен!

      Изтриване
  8. Пристигам и аз с чинията, Нат! Надявам се си ми оставила малко :) Слънчев ден, мила!

    ОтговорИзтриване
  9. Ох, разкошен е и в къщи много го уважаваме:) Поздрави, Нати!

    ОтговорИзтриване
  10. Нат,голямо благодаря за доверието!Супер пухкавелко си приготвила,ммммм!Аз скоро не съм и много добре ми припомни,любим ни е в разни варианти.Обикновено все за вечеря го приготвям,че е бърза рецепта и така и не стигнах до дневни снимки,но скоро ще.
    Хубави почивни дни,мила!

    ОтговорИзтриване